Subject: EPIKoja arvamus: Turismi pikk vaade 2025-2035 liigub kinnitamise suunas
From: "Eesti Puuetega Inimeste Koda" <[email-masked]>
To: Külli Kraner, <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 16:52:47 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Eesti Puuetega Inimeste Koja arvamuse ja tähelepanekud turismi
pikale vaatele 2025-2035.

Parimate soovidega

Mari Puuram

Mari Puuram

Ligipääsetavuse nõunik | Eesti Puuetega Inimeste Koda

Accessibility policy officer | Estonian Chamber of People with
Disabilities

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5401 0437

 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>

<https://www.epikoda.ee/uudiskiri> Liitu Eesti Puuetega Inimeste Koja
uudiskirjaga!

Saatja: Külli Kraner - MKM <[email-masked]>
Saatmisaeg: 30 January 2025 07:54
Adressaat: Külli Kraner - MKM <[email-masked]>
Teema: Turismi pikk vaade 2025-2035 liigub kinnitamise suunas

Tere turisminõukoja liikmed, ministeeriumide ja turismisektori esindajad,

Täname MKMi poolt kõiki, kes saatsid Turismi pika vaate 2025-2035
kooskõlastamise raames ettepanekuid ja kommentaare.

Oleme laekunud info MKMis läbi arutanud ja lisanud muudatused nii
põhidokumenti kui ka lisadesse ja lisaks saadame ka kommentaaridega
arvestamise tabeli. Dokumenti on arutatud ka 27.01.2025 Riigikogu
majanduskomisjonis, mille tulemusena muudatusi ei pidanud lisama.

Kui teil jääb veel midagi silma, siis 5 tööpäeva jooksul, st hiljemalt
5.02.2025 kell 17.00. on võimalik veel tagasisidestada.

Edasi liigub dokument MKMis majandus- ja tööstusministrile kinnitamiseks
ja avaldatakse ministeeriumi kodulehel www.mkm.ee/turism2035
<http://www.mkm.ee/turism2035> .

Tervitades,

	Külli Kraner
turismi valdkonnajuht
Ettevõtluskeskkonna ja tööstuse osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372625 6409  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn